Forum www.bnaon2011.fora.pl Strona Główna www.bnaon2011.fora.pl
Forum studentów II stopnia Bezpieczeństwa Narodowego na AON.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Bal absolwenta

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bnaon2011.fora.pl Strona Główna -> Ochrona i Obrona Narodowa - C / Sprawy organizacyjne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sandra Potępa




Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:40, 18 Sty 2013    Temat postu: Bal absolwenta

Starościna roku napisała, że planowany jest bal => 'Co roku pojawia się pomysł organizacji balu absolwenta, jednak jeszcze ani razu nie został zrealizowany...
Podobnie teraz, ale jest pewna iskierka nadziei na powodzenie idei, a to za sprawą Komisji Wydziałowych, o których pisałem jakiś czas temu. Komisja Promocji i Kultury prosi o informacje, ile osób byłoby zainteresowanych uczestnictwem, gdyż chcą podjąć w tym kierunku jakieś kroki.

W planach jest elegancki bal, nie zwykła popijawa, więc obowiązkowo garnitury, sukienki.
Koszt będzie możliwy do określenia gdy ustali się liczbę osób (przynajmniej przybliżoną), ale trzeba liczyć się z wydatkiem 120-150 zł od osoby.'

Razem z dziewczynami próbowałyśmy też robić coś w tym kierunku, więc wiemy, że wstępnie bal miałby się odbyć na terenie Akademii w Kasynie,
1 czerwca (sobota), można przyjść samemu lub z osobą towarzyszącą.

Więc proponuję żeby osoby chętne wpisywały się na forum


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sylwia Boguska




Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Sob 17:28, 19 Sty 2013    Temat postu:

a dogadalyscie sie co do menu? i kosztów? a i oczywiscie ja sie pisze :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radosław Jaros




Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:03, 21 Sty 2013    Temat postu:

będę ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sandra Potępa




Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:58, 21 Sty 2013    Temat postu:

Przykładowe menu jest już zatwierdzone, co do kosztów to całość nie powinna raczej przekroczyć 130 zł/osobe..

Paulina Ł., Marlena, Beata i ja również będziemy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sandra Potępa




Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:53, 26 Lut 2013    Temat postu:

Ważne informacje na temat balu

Termin: 1 VI (chciałyśmy zmienić na 8 VI, ale jest za późno, ktoś nas uprzedził zajmująć obie sale. Czas trwania 19:00 - 4:00;
Koszt: 100 zł od osoby, do tego trzeba doliczyć + alkohol + DJ (zna ktoś kogoś, kto mogłby się podjąć, za niewygórowaną cenę?);

Zaliczki w wysokości 50 zł starości będą zbierać w czwartek;

Na chomiku jest menu

Przypadkiem dowiedziałyśmy się od Pani która nam to wszystko załatwia, że powinniśmy zaprosić wykładowców, oczywiście nie wszystkich z 3 lat, ale kogoś z kim się zżyliśmy, inna kwestia czy z zaproszenia skorzystają, ale wypada nam to zrobić. Na pewno trzeba pomyśleć o opiekunie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sylwia Boguska




Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Wto 23:47, 26 Lut 2013    Temat postu:

a jaka cena wchodzi w gre? :) bo mam dobrego dj :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sandra Potępa




Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:00, 12 Mar 2013    Temat postu:

Przypominam, że w czwartek konieczne jest wpłacanie zaliczek na bal, wpłacacie je do mnie po 50 zł za osobę!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sandra Potępa




Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:26, 07 Maj 2013    Temat postu:

Całkowity koszt Balu Magisterskiego wynosi 120 zł/ osobę, więc bardzo proszę o przyniesienie na czwartek kolejnej wpłaty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bnaon2011.fora.pl Strona Główna -> Ochrona i Obrona Narodowa - C / Sprawy organizacyjne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin